אי הצלחה בטיפולים

דיון מתוך פורום  פריון האישה והפריה חוץ גופית

15/10/2013 | 12:12 | מאת: לירז

שלום אני בת 24 אם לילדה בת שנתיים ושבע... לאחר שתי ניסיונות של טיפול החזרת מוקפאים בטיפול הורמונאלי החזרה אחרונה רירית 8ממ והוחזרו 3 עוברים 1 שרד 100% ועוד שניים 50% . היום עשיתי בדיקת הריון שיצאה שלילית. רציתי לדעת מה יכולה להיות הסיבה לכך? האם יכול להיות שיש אצלי בעיה שצריך לבדוק אותה ברחם או משהו כזה? מרגישה כבר יאוש... אודה לתשובתכם

לקריאה נוספת והעמקה

לעתים העוברים ניזוקים בתהליך ההקפאה ואז הבעיה היא לא ברחם שלך.

מנהל פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית