קרישיות יתר והפלות

דיון מתוך פורום  פריון האישה והפריה חוץ גופית

14/10/2013 | 21:52 | מאת: IVF

שלום,עברתי 2 הפלות בשבוע 7 . עברתי בירור קרישיות ונמצאתי נשאית של פקטור 2 (הטרוזיגוט). אני עוברת טיפולי פיריון -IVF האם מותר לי לקבל הורמונים ? האם ההפלות כתוצאה מבעיית הקרישיות ?

לקריאה נוספת והעמקה

עליך להתייעץ עם הרופא המטפל מאחר וזה תלוי גם בגיל שלך ובהיסטוריה הרפואית. בעיות קרישה הינם סיבה לא שכיחה אך מוכחת להפלות.

מנהל פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית