אי פיריון
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום אני בת 26 ולפני כשנה וחצי עברתי ניתוח לכריתת 8 מיומות בפתיחת בטן בנוסף יש לי ילדה בת 6 שנולדה בניתוח קיסרי המצב כרגע הוא שיש עדיין כמה מיומות קטנות מאוד בנוסף אני גם וטל מודאל שעוזרת לי למעי רגיז לפני כחודשיים התוצאה של פרולקטין הייתה 900 לקחתי גלולות במשך כשנה לאחר הניתוח והפסקתי לפני ארבעה חודשים ומאז אין זכר למחזור או ביוץ רציתי לשאול האם ניתן לקחת תרופה להורדת רמת פרולקטין בנוסף למודאל מכיוון שמאוד קשה לי להפסיק איתה היא עוזרת לי מאוד ומה עוד ניתן לעשות אני חסרת אונים תודה רבה
לקריאה נוספת והעמקה