בדיקת זקיקים ביום הרביעי למחזור
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, עשיתי מעקב זקיקים ביום הרביעי למחזור. התוצאות: נוזל דוגלס: מעט בצד אחד:זקיק בגודל 12 וזקיק בגודל 8 בצד שני: שני זקיקים בגודל 6 עובי רירית: 5 רציתי לשאול האם עובי הרירית לשלב זה נחשב תקין? והאם כמות וגודל הזקיקים לשלב זה נחשבים תקינים? תודה רבה
פרופ' זיידמן תודה על התשובה. ביצעתי מעקב זקיקים נוסף, ביום ה- 8 למחזור. התוצאות: מעט נוזל בדוגלס עובי רירית: 8 בצד אחד: זקיק בגודל 12 וזקיק בגודל 13 בצד שני:זקיק בגודל 12 והערה: זקיקים נוספים קטנים בשתי השחלות האם ההתפתחות של הזקיקים והרירית תקינה?
פרופ' זיידמן תודה על התשובה. ביצעתי מעקב זקיקים נוסף, ביום ה- 8 למחזור. התוצאות: מעט נוזל בדוגלס עובי רירית: 8 בצד אחד: זקיק בגודל 12 וזקיק בגודל 13 בצד שני:זקיק בגודל 12 והערה: זקיקים נוספים קטנים בשתי השחלות האם ההתפתחות של הזקיקים והרירית תקינה?