הריון שני
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
בת 35, אמא לילד בן 3 (הריון ספונטני, נולד בקיסרי) מנסה כשנה להיכנס להריון, לפני שלושה חודשים עברתי גרידה בשבוע 8 (לא נצפה עובר). כחודש אחרי הגרידה בדיקת בטא-13. קיבלתי וסת 4 שבועות אחרי הגרידה ויש ביוץ ע"פ בדיקה ביתית. האם ההריון הלא תקין היה מקרי וזה רק עניין של זמן עד שאקלט שוב או שהיית ממליץ לבדוק את איכות הזרע ו/או את מבנה הרחם בצילום רחם (בעקבות קיסרי או הגרידה)? תודה!
לקריאה נוספת והעמקה
לאור גילך ושנה של ניסיונות שווה ללכת ליעוץ של מומחה. ההפלה היא אירוע עצוב, אבל דווקא מצביע לטובה על הפריון שלך.
(מספר מקשר)