פרימולוט נור והקסאקפרון
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום וברכה, אני בת 22, סובלת משחלה פוליציסטית. במקרה שלי התבטא במחזורים אחת 50-60 לקחתי גלולות כשנה והפסקתי ע"מ להכנס להריון. לאחר שהפסקתי המחזור חזר להגיע כל 50-60 יום בד"כ כאשר בחודשים האחרונים התחלתי לסבול מדימומים לא סדירים וארוכים ללא כל קשר לוסת. אני כבר עם דימום שנמשך כ-3 שבועות, דימום קל אשר בא והולך. בבדיקה- נשלל הריון, באולטראסאונד נאמר לי כי רירית הרחם מאוד מעובה והוצע לי שימוש בפרימולוט נור 3 כדורים ביום למשך 5 ימים ובנוסף הקסאקפרון 500 מ"ג 3 פעמים ביום למשך 3 ימים. רציתי לדעת מה בעצם עושה הכדור הזה? אם הפרימולוט נור אמור לעבות את הרירית ולאחר מכן לגרום לפירוק שלה אני מניחה כי ייגרם מכך דימום כבד, אך האם ההקסאקפרון לא ימנע בעצם מהדם לצאת החוצה כמו שצריך? אני ממש הייתי שמחה לדעת איך 2 הכדורים האלה מתפקדים. סליחה על האריכות ותודה רבה!!!
הקסאקפרון מעכב את תהליך פירוק קרישי הדם. פרימולוט נור זה פרוגסטרון שאמור לייצב את רירית הרחם.