פענוח תוצאת זקיקים
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב , בת 27+ מנסים להריון ראשון . לאחר שימוש של 8 וחצי שנים עם גלולות נכנסים לחודש השישי של הנסיונות.לא הייתי בודקת ביוץ בשום דרך,הלכתי לרופא נשים והמליץ לבגוק האם אני מבייצת.וגם בגלל שנהיה לי איחורים בחודשים האחרונים עם המחזור.היום נגשתי בפעם השלישית והתוצאה היא:מחזור אחרון 6/9 יום מחזור 18 עובי רירית 6 ס"מ נצפה זקיק בגודל 19 ס"מ. אין נוזל. כמה שאלות: א- מתי אמורה בעצם לבייץ? ב-מתי לקיים יחסים? האם יש צורך במעקב נוסף?והאם יש צורך בפרופיל הורמונלי? אודה לתשובה מהירה.
א. בימים הקרובים. ב, ביום יומיים שלאחר הבדיקה. הרופא המטפל ייתן לך הנחיות ביחס לבדיקות נוספות.