האם זה מפריע?
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רציתי לשאול אני עושה החודש הזרעות על בסיס טבעי יש לי ממצא בצוואר הרחם במרכזו שהרופא אמר שחוסם את המעבר של הזרע ולכן עם הזרעות אין בעיה אך כתוצאה מכך יש לי מחזור יומיים ועוד עשרה ימים בערך של הפרשות חומות רק בניגוב חודש שעבר יצא לי לעשות הזרעה שעוד היו לי הפרשות והרופאה אמרה שנראה לה שזה מפריע להקלטות של הזרע רציתי לדעת האם זה מפריע להקלטות הזרע? ובמידה וכן האם כדאי לעבור ישר להפריה כי שם הזרע כבר מופרע עם הביצית ומוחדר חזרה לרחם? תודה
לקריאה נוספת והעמקה
לא ברור לי איזה בדיקות עשית היסטרוסקופיה? צילום רחם? אלה אמורים לתת מענה לשאלתך.
(מספר מקשר)