אחוז הפריות
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב. אני בטיפולי ivf+pgd, אחרי שאיבה שלישית שבה נשאבו 23 ביציות,והיום התבשרתי ש-20 ביציות היו בשלות ומתוכן יש רק 9 הפריות כולן באיקסי. זה נראה לי ממש נמוך יחסית לביציות שנשאבו,בפעם הראשונה נשאבו 12 ביציות מתוכן 8 בשלות והיו 8 הפריות,בפעם השניה נשאבו 14 מתוכן 11 בשלות והיו 7 הפריות,ובשאיבה הזאת אחוז ההפריות יותר נמוך. האם יש לי סיבה לדאגה שאחוז ההפריות יורד משאיבה לשאיבה למרות ששואבים יותר ביציות? תודה מראש קרן
לקריאה נוספת והעמקה
כן, מאחר שהרבה פעמים כאשר יש ביציות מרובות חלק לא מבוטל מהן מגיע מזקיקים קטנים יותר ופחות בשלים.
(מספר מקשר)