בירור פרופיל הורמנלי - בנסיון כניסה להריון
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, אבקש התייעצות ראשונית. אני בת 35 וחצי. יש לי ילדה אחת בת שנה וחצי.(בהריון טבעי לאחר 3 חודשי ניסיונות). אנחנו מנסים כחצי שנה להיכנס להריון נוסף. במשך כל 5 החודשים הללו עקבתי אחר הפרשות (שמופיעות כמו שכתוב בספרים..) + מקלוני ביוץ, שהראו לי בבירור את חלון הפוריות וימי הביוץ. לאחר פניה לרופא שלי, ביצעתי ביום ה- 3 לוסת בדיקת דם לבחינת פרופיל הומונלי. התוצאות הן: ESTRADIOL (E-2) 218 pmol/L TESTOSTERONE- TOTAL <0.9 SHBG 89.1 nmol/L 17-OH-PROGESTERONE בעבודה FREE ANDROGEN INDEX לא ניתן לחישוב TSH 1.12 mIU/L T4- FREE 12.2 pmol/L LH 9.60 IU/L FSH 12.70 IU/L PROLACTIN 191.6 mIU/L DHEA SULPHATE 2.42 µmol/L אני מבינה שה FSH גבוה מהנורמה,(וכבר קבענו תור במרפאה שלכם אבל לצערי הוא רק בסוף אוקטובר. בנוסף, אני מתחילה טיפול בדיקור סיני...). שאלתי היא - האם זה מצב חמור והאם ברמות האלו יש הריון טבעי או רק דרך טיפולים? תודה רבה, אור
רמות ה- FSH רק מעט מוגברות, כך שיש לקחת אותן בחשבון אבל בד"כ אין סיבה להיבהל.