החזרה והריון
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, ב14.8 הוחזרו 3 מוקפאים. אתמול (שבוע 5) עשיתי אולט' ומצאו 3 שקים, 2 מתוכם עם שק חלמון והשק השלישי ללא וגם הוא היה קטן יחסית (הרופא אמר שכנראה הוא יתמוסס). לאחר כמה שעות התחיל דימום וראיתי קריש דם שחור. היום בבוקר לא היה דימום רק הפרשה חומה בניגוב. 1. האם יתכן וזה השק הקטן שהתמוסס? האם זה מצריך שוב בדיקת אולט' או לחכות לדופק עוד שבוע וחצי? 2. אני לוקחת תמיכה אוטרוגיסטן ופרוגינובה. האם גם את הפרוגינובה לוקחים עד שבוע 10 או עד הדופק? תודה מראש, שנה טובה וחג שמח!
לקריאה נוספת והעמקה