על סף ייאוש
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
פרופסור שלום, בת 31, במהלך ivf רביעי. מוגדרים לא מוסברים. במהלך ארבעת הטיפולים שעברנו אין שינוי באיכות העוברים. תמיד שני עוברים ראויים להחזרה בדרגה בינונית, לא משנה איזה פרוטוקול נבחר וכמה ביציות נשאבו. אני על סף ייאוש, לא מרגישה שיש מה לעשות כדי לשפר את איכות העוברים. שאלותיי הן: 1. מה הסיכוי שלי להיקלט עם עוברים בדרגה בינונית? 2. הפרוטוקול האחרון היה ארוך עם דקא 3.75. האם פרוטוקל ארוך עם סינרל או תרופה אחרת יכול לתת תמונה טובה יותר? או שאין לזה משמעות? 3. האם ניתקלת בנשים כמוני שהצליחו להיקלט? תודה מראש על תגובתך, שיר
לקריאה נוספת והעמקה