מעקב זקיקים
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב אני התחלתי החודש מעקב זקיקים של אולטרסאונד בלבד קבלת הווסת ההאחרונה היא 9.8.13 בבדיקת אולטרסאונד שביצעתי היו מספר תוצאות ביום ה 12 למחזור לא נצפו זקיקים בכלל ביום ה 18 למחזור נצפו זקיקים וזקיק אחד מוביל בגודל של 15 ממ ביום ה 20 למחזור שזה היום נצפו זקיקים וזקיק אחד מוביל בגודל של 19 ממ הרופא המטפל ביקש שאזריק את הזריקה האורביטל בשבת בבוקר ובראשון אחרהצ את ההזרעה עצמה למרות שעל פי חישובו יום הביוץ הוא שבת אני נורא חוששת לפספס את הביוץ החודש מכיון שאני כבר מחכה תקופה ארוכה אף על פי שביקשתי לעשות את ההזרעה בשישי והתשובה שהתקבלה היא שהוא לא מקבל בשישי אני מטופלת מכבי והבנתי שיש אופציות נוספות למקרה שזה נופל בשישי האם על פי הנתונים שצינתי את חושבת שעד ראשון לא יהיה טעם להזרעה? ואם לא האם יש משו לעשות ? תודה מראש