גונדוטרופינים
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
קראתי בפורום שכתבת על יכולת תרופות מסוג זה לשפר את יכולת הכניסה להריון (שיעורי ההריון). האם זה יכול להיות גם לגבי זריקת אוביטרל כמה שעות לפני הזרעה על בסיס מחזור טבעי ? אני שואלת, פשוט משום שבכל 3 ההזרעות הקודמות שבוצעו ללא אוביטרל לא הייתה הפריה ואילו בפעם האחרונה שבה האסטרדיול היה גבוה והרופא המליץ על זריקת אוביטרל כ-12 שעות לפני ההזרעה, התרחשה הפריה. כמו כן זו הפעם היחידה בה הוצא הזרע מהמעבדה והופשר כאשר ההזרעה בוצעה בתוך בית החולים ואילו בהזרעות הקודמות ניידתי את הזרע למרפאת הפריון. יכול להיות שיש לזה משקל ?
לקריאה נוספת והעמקה