השפעת גונדוטרופינים
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, מה ההשפעה של הגונדוטרופינים על איכות הביציות ואיכות העובר?
להבנתי תפקידם להגביר את פעילות השחלות ולגרום לצמיחת מספר זקיקים מובילים. איך הם יכולים להשפיע על איכות ביצית? שהרי הביצית הנבחרת מתחילה את התפתחותה 3 חודשים לפני המחזור, לא? האם ה"כנראה" בדבריך אומר שתשובתך מסתמכת על סטטיסטיקה בלבד?
תודה רבה פרופסור על תשובתך. למה הכוונה? ככל שאקבל יותר גונדוטרופינים כך יש לי סיכוי יותר טוב להכנס להריון בזכות כמות הזקיקים הרבה יותר שהשחלה מייצרת? אך מה לגבי ההשפעה הישירה על איכות הביציות? האם ישנן מצבים שגונדוטרופינים משפעים לא לטובה על איכות הביציות?