ניסיונות להכינס להריון
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, בת 43 עם שלושה ילדים. כבר מנסה כשנה להיכנס להריון. בידקת הורמונים בסדר גמור ואולטרא סאונד שחלות תקין. מחזור תקין כל 26-29 יום. בשלושת החודשים האחרונים בודקת ביוץ בערכה ביתית ויוצאים קווים חזקים כארבעה ימים. מקיימת יחסי מין בימים אלה ונשארת עם הזרע כרבע שעה. אך לשווא. כלום לא קורה. בשיחה עם רופאת נשים נאמר לי שבגילי הביציות שלי כבר זקנות. שאלתי אותה על הזרעה והיא אמרה שלא עושים בגיל כזה. שאלותי: האם אפסו הסיכויים של להריון ואני מתאמצת לשווא ? האם כשיש מחזור תקין עדיין יש סיכוי לחסימת חצוצורות ? האם כרגע על סמך הנתונים אין סיכוי להיכנס להריון טבעי והאופציה היא הפרייה חוץ גופית ?