דחוף אני בלחץ
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, אני בלחץ רב. אני לא מוצאת את הסינרל הזה בשום מקום. מה אני אעשה? מה? איך זה הגיוני שפתאום מפסיקים לייצר תרופה ולא מביאים אותה לישראל? מה זה, זה חוצפה וזה אין הגיון. מה אני אעשה???????????? אני ממש בדכאון מזה ואני חייבת להיום, חייבת. אין לי זמן לראות מה יגיב לגוף שלי כמו הסינרל ואין לי זמן למשחקים עכשיו. גולשים כאן נציגים של קופת חולים כללית? למה הפסקתם לייבא את הסינרל?
לקריאה נוספת והעמקה
אפשר להשתמש בסופרפקט או דקאפפטיל במקום. אני חושב שהבעיה היא אצל היבואן ולא אצל קופות החולים.
(מספר מקשר)
דקפפטיל זה לא חזק מידיי בדיכוי?