תוצאות בדיקות
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, אני עוברת תהליך של תרומת ביצית. עד כה עברתי שתי החזרות של עובר אחד ובשתי הפעמים היו תוצאות דם שונות לגמרי. בפעם הראשונה לקחתי אסטרופם ופרוגינובה פעמיים ביום. חמישה ימים לפני החזרת העובר התוצאות היו: E2- 15,341 פרוגסטרון 11.2 LH 2.7 רירית 9 בפעם השניה לקחתי שני אסטרופם ןפרוגינובה פעמיים ביום ודקסמטזון אחד. התוצאות חמישה ימים לפני ההחזרה היו: E2 20,763 פרוגסטרון - קטן מ-0.8 LH קטן מ- 0.5 רירית 7.5 אילו תוצאות מראות מצב אידיאלי יותר להחזרת העוברים, אם בכלל. מדוע יש שוני כזה בתוצאות? תודה מראש ושבוע טוב.
לא משנה, אין הבדל במקרה זה בין מאד גבוה למאד מאד גבוה. ההבדל נובע מתנודות בספיגת התרופות.
תודה על תשובתך אך לא ברור לי האם תוצאות הבדיקות אופטימליות או שיש מקום לשינוי.