Ivf - דחוף
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
פרופ זיידמן שלום לפני כשלוש שנים עברתי טיפול ivf שנולדה בת. כיום התחלתי זריקות עם פרוטוקול זהה, פיורגון 100, אולם הזקיקים גדלו במעט לעומת ערכים בדם. להלן יום רביעי לזריקות e2 5000 הוחלט להוריד מינון ל50 פיורגון וביום החמישי e2 עלה ל9000! הוחלט להפסיק את הטיפול ולשוב כעבור יומיים על בדיקות הדם, כעבור יומיים ללא זריקות e2 עלה ל19855! אני מאוד לחוצה מהעליה . הרופא טוען שירד אל אני מבקשת לדעת: 1. מדוע עדיין בעליה למרות שכבר יומיים ללא זריקות כלל,? 2. מה יכולה להיות הסיבה שיש עליה בדם אך לא הזקיקים? 3. האם ניתן לקבל תרופה או זריקה להורדת הערכים והאם רצוי? תודה רבה
1. זה כמו אוניה על פני המים שכיבתה מנועים, זמן מה תמשיך לשוט עדיין מהר. 2. זה שהמדידה של הזקיקים, מעצם טבעה, לא מדויקת באותה מידה. 3. לא.