תרומת ביצית

דיון מתוך פורום  פריון האישה והפריה חוץ גופית

14/08/2013 | 12:09 | מאת: שרון

שלום פרופסור זיידמן ! אני בשלבים של בירורים לגבי תרומת ביצית ובחירת מסלול ורציתי לשאול במידה שאפשר לבחור בין 2 תורמות- אחת בת 19 ואחת בת 27 ושתיהן נשים עם ניסיון פוריות מוכח (שילדו כבר ילד אחד לפחות ) מה עדיף ומי יותר פוריה בת ה19 או בת ה 27 ?

לקריאה נוספת והעמקה

ראי מעל.

מנהל פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית