גירוי יתר
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, אשמח לקבל את חוות דעתך האם הממצאים מבדיקת האולטרסאונד מעידים על גירוי יתר?! רירית10 מ"מ שחלה ימנית 52*32 זקיקים 14,15,13,19,17,18,13מ"מ ועוד קטנים שמאלית 57*32 זקיקים 20,19,15,15,29,15,21,22,15,14,15,15מ"מ הבדיקה מהבוקר לאחר שישה ימים של מנופור 187.5. ESTRADIOL (E-2) 11227 pmol/ PROGESTERON 3.8 אשמח אם תוכל להתייחס 1. האם מדובר בגירוי יתר? 2. לאור גודל הזקיקים מתי פחות או יותר תתקיים השאיבה? תודה
לקריאה נוספת והעמקה
1. זו אכן תגובה טובה, על סף גירוי יתר. 2. אני מניח שתוך יומיים יבצעו את השאיבה.
(מספר מקשר)