מתי יגיע תורי?
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום. אנחנו זוג שהכול תקין אצלו. ממש עוברים נחמדים ללא שברים והכול טוב בבדיקות. אנחנו בני 35. עברנו לא מעט הפריות והחזרנו מידי פעם מוקפאים וגם עובר גדול בן 5 ימים. 1. האם מניסיונך נצליח להיקלט מפרוטוקול שכבר עשינו בעבר? 2. זה באמת רק עניין של לזרוק את הקוביות כמו שהרופא אומר? 3. או שצריך קצת לחדש? 4.האם תמיד צריך לחדש או שחבל להעמיס אם הכל תקין? 5. האם כל המוסיף גורע גם בטיפולי פוריות? אני מתה כבר להצליח . זה מאד קשה הטיפולים והאכזבות.
לקריאה נוספת והעמקה
1. יתכן. 2. במידה מסוימת. 3. לעתים עדיף לחדש. 4. לא תמיד צריך לחדש. 5. לעתים. לא תמיד. בהצלחה.
(מספר מקשר)