עוברים בהודו
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב, לאחר שאיבה מתורמת ביציות שהתקיימה בהודו והפרייתם,הוחזרו שלושה עוברים טריים לפונדקאית ושלושת העוברים הנותרים הוקפאו. העוברים הועברו מהודו לתאילנד לצורך החזרה. בדוח שהתקבל מהמרפאה בבנגקוק לאחר ההפשרה נאמר כי הופשר עובר אחד והוחזר עובר אחד. לשאלתנו לאן נעלמו שני העוברים הנותרים נענינו כי במבחנה היה עובר אחד בלבד וייתכן ששני העוברים האחרים נדבקו לדופן המבחנה והתפרקו/ נעלמו (הרופא לא ראה אותם או שרידים שלהם). שאלתנו היא האם הדבר יכול לקרות? האם ייתכן שעוברים נעלמים ממבחנה בה הוקפאו כלא היו מבלי להשאיר עקבות DNA או שרידים כלשהם? לתשובתכם נודה.
לקריאה נוספת והעמקה