מתי הביוץ?
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, אני מבייצת בדר"כ עם זקיק בגודל 17-18 כעת עושה מעקב זקיקים והזרעות ואודה לעזרתכם. אתמול במעקב זקיקים: זקיק אחד 15 מ"מ רירית 7 מ"מ E2 240 prog 0.4 היום במעקב: זקיק 17אחד מ"מ רירית 8 מ"מ E2 160 prog 0.8 האם הגיוני היום הזרעה?
לפי הבנתי המעבדה נתנה ערכים ישנים והפרופ' אמר שזה זמן מתאים להזרעה לפי התוצאות (אני בייצת עם זקיק 17-18: נראה שאלה התוצאות לפי הערכים המוכרים אז בבקשה אמור מה אתה חושב לפיהן מימין זקיק 15, משמאל קטנים רירית 7 אסטרדיול 792, פרוגסטרון 1.23 למחרת מימין זקיק 17, משמאל קטנים רירית 8 אסטרדיול 608, פרוגסטרון 2.4 תודה!