אוביטרל משבש את המחזור
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני מבצעת הזרעות על בסיס טבעי. כבר היו 6 מעקבים. מתוכם בשניים הזרקתי אוביטרל פני ההזרעה. בשני המקרים, ההורמונים היו מאד גבוהים בתחילת החודש, הביוץ הקדים משמעותית (היה ביום 10!) והמחזורים פוספסו. בשני המקרים המכנה המשותף היה שהזרקתי אוביטרל לתיזמון ביוץ, והוא כנראה שיבש לי משהו בסדר התקין של ההורמונים למחזור שאחריו. במחזורים ללא האוביטרל הכל התנהל כרגיל, והביוץ שלי תמיד ביום 18-19 למחזור. מה עושים במקרה כזה?
קשה לי לענות על שאלתך מבלי לדעת את גילך וההיסטוריה הרפואית שלך. נראה לי עדיף להפנות את השאלה לרופא המטפל.
אני אכן אפנה לרופא, ובכל זאת אשמח ואודה לדעתך. אני בת 38, בלי הסטוריה מיוחדת. בחציהשנה האחרונה מנהלת מעקבים כדי לנסות ולהרות. היסטרוסקופיה תקינה.