הכתמות במהלך טיפול
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
פרופ' זיידמן שלום, אני באמצע טיפול בפרוטוקול ארוך (בפעם הראשונה) ואני מזריקה דקפפטיל 0.1. ב-20.7 (שבת שעברה) קבלתי וסת. ב-22.7 (יום 3 לוסת) עשיתי בדיקות דם לאחר 10 ימים בהם הזרקתי דקפפטיל 0.1 ואלה התוצאות שהתקבלו: e2 - 118.5 P-1.9 במעקב זקיקים: רירית בגודל 3 וזקיקים קטנים. בהתאם להנחיות שקבלת, החל מאותו ערב התחלתי להזריק חצי זריקה של דקפפטיל. הבעיה, שהחל מיום רביעי ועד היום יש לי הכתמות רבות, כאשר לפני כן חשבתי שהוסת פסקה לחלוטין. האם יכול להיות שהפחתת מינון זריקת הדקפפטיל פגעה באופן כלשהו בדיכוי? יכול להיות שנוצר שיבוש הורמונאלי? אציין, שמאתמול (26.7) התחלתי להזריק במקביל לדקפפטיל גונאל. תודה-רבה.
כאשר רמות האסטרדיול יעלו מספיק, תוך מספר ימים של הזרקת גונאל, הרירית תתעבה וההכתמות יפסקו.