שאלה על פרימולוט-נור
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב,רציתי לשאול לגבי כדורי פרימולוט-נור הרופא נתן לי לקחת אותם פעמיים ביום במשך 10 ימים על מנת שאקבל מחזור מאחר ואין לי מחזור בעקבות הזרקת דקפפטיל 3.75 כארבעה חודשים 1.אם אקבל לאחר שבוע האם עדיין להמשיך לקחת את הכדורים? 2.אחרי שאקבל מה הסיכוי שהגוף ייתאזן ואחזור לקבל באופן סדיר כמו קודם.? לפני זריקת הדקפפטיל? 3.למה הזריקה עדיין משפיעה...נאמר לי עד שלושה חודשים והם כבר עברו ...
בחלק מהנשים הדקאפפטיל משפיע מעבר לשלושה חודשים, אך סביר שבקרוב הביוץ יחזור לסדרו.
תודה על התשובה. רק רציתי להבין עדיף לא לקחת את הפרימולט נור אם המתנתי עד עכשיו אז עדיף להמתין עד שאקבל טבעי או כן לקחת את הכדורים
אצל חלק מהנשים הדיכוי נמשך מער לשלושה חודשים אבל סביר להניח שבקרוב הביוץ הטבעי יחזור לתפקד אצלך.