פרוטוקול ארוך
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
פרופ' זיידמן שלום, השאלות שלי מתייחסות לפרוטוקול ארוך, כאשר הבנתי שיש שתי אופציות, כשבשני המקרים מתחילים להזריק ביום ה-21 למחזור: 1. 14 יום לאחר התחלת הזרקת הדקפפטיל (0.1) לעשות בדיקות דם וא.ס., בלי קשר למועד הוסת, ואז להתחיל בגונאל. 2. להתחיל להזריק את הדקפפטיל (0.1) וביום השני/השלישי לוסת לעשות בדיקות ולהתחיל להזריק גונאל. למעשה, מה שמטריד אותי הוא שאני מזריקה כבר 8 ימים דקפפטיל 0.1 והיום קבלתי וסת ואת בדיקות הדם והא.ס. עלי לבצע רק ביום שישי הבא (26.7) ורק אז בהתאם לבדיקות להתחיל להזריק גונאל. האם זה לא מאוחר מדי? האם כדאי להקדים את הבדיקות ליום שני הקרוב? מה ההבדל בין הפרוטוקולים הנ"ל? מתנצלת על השאלות הרבות. תודה-רבה ושבוע טוב.