מאוד מבולבלת e2

דיון מתוך פורום  פריון האישה והפריה חוץ גופית

18/07/2013 | 20:55 | מאת: עומר

ערב טוב היום זה שבועים שאני מזריקה דקפפטיל עשיתי בדיקות היום וטוענים שהe2 שלי מאוד גבוה וזה מוזר להם ושלא אתחיל גונל עד יום ראשון שאעשה שוב בדיקות. מה זה אומר שהוא גבוה??

לקריאה נוספת והעמקה

הדקאפפטיל אמור לדכא את הפעילות השחלתית שלך בפרוטוקול ארוך וכנראה שטרם הושג "דיכוי".

מנהל פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית