איקקלומין וביוץ
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב לאחר כמעט שנה של ניסיונות, ובדיקות תקינות שלי ושל בן זוגי הרופא נתן לי איקקלומין 2 כדורים כל יום. אני מקבלת כל 34 ימים ותמיד מבייצת ביום ה20-22 הרופא לא עושה לי מעקב זקיקים ובדיקות דם כי הוא טוען שזה סתם מכניס ללחץ ועדיף פשוט לקיים יחסים סביב היום ה15-17. אני ביום ה15 ועד כה בדיקות הביוץ הביתיות לא הראו ביוץ, אז אני מניחה שהביוץ לא באמת מתקרב. האם יתכן שאבייץ כרגיל רק החל מהיום ה20 ? והאם כדאי ללחוץ על הרופא לעשות מעקב זקיקים ובדיקות דם במקביל ? תודה רבה.
לקריאה נוספת והעמקה