איקקלומין וביוץ

דיון מתוך פורום  פריון האישה והפריה חוץ גופית

18/07/2013 | 20:37 | מאת: נינה

שלום רב לאחר כמעט שנה של ניסיונות, ובדיקות תקינות שלי ושל בן זוגי הרופא נתן לי איקקלומין 2 כדורים כל יום. אני מקבלת כל 34 ימים ותמיד מבייצת ביום ה20-22 הרופא לא עושה לי מעקב זקיקים ובדיקות דם כי הוא טוען שזה סתם מכניס ללחץ ועדיף פשוט לקיים יחסים סביב היום ה15-17. אני ביום ה15 ועד כה בדיקות הביוץ הביתיות לא הראו ביוץ, אז אני מניחה שהביוץ לא באמת מתקרב. האם יתכן שאבייץ כרגיל רק החל מהיום ה20 ? והאם כדאי ללחוץ על הרופא לעשות מעקב זקיקים ובדיקות דם במקביל ? תודה רבה.

לקריאה נוספת והעמקה

יתכן שתבייצי. וכדאי לדון על כך עם הרופא.

מנהל פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית