הזרעה או כניסה טבעית אחרי כריתת חצוצרה?
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
הי אני בת 38 אחרי כריתת חצוצרה חסומה בנוזלים שאלתי: האם לנסות היריון טבעי או להתחיל ישר הזרעות? שאלה נוספת הביוץ צפוי להיות בצד ימין -האם יש כלל סיכוי לכניסה טבעי? או שמומלץ לקחת מזרזי / מגבירי ביוץ? תודה
לקריאה נוספת והעמקה
היריון אפשרי כאשר יש ביוץ בצד של החצוצרה שנכרתה, אבל הסיכוי נמוך משמעותית. לכן יש מי שישקול לתת לך תרופות להשראת ביוץ שיגרמו לך כל חודש לבייץ בשתי השחלות.
(מספר מקשר)
תודה על תשובתך. האם אתה ממליץ לנסות כניסה להיריון בצורה טבעית עם מזרזי ביוץ או להתחיל בהזרעות ישר? תודה