אחרי שאיבה

דיון מתוך פורום  פריון האישה והפריה חוץ גופית

18/07/2013 | 03:52 | מאת: soad

עשיתי היום שאיבה ואחרי השאיבה היה הקאות וסחרחורת בערב הפסיקו ההקאות והכל היה בסדר הלכתי לישון כששכבתי על המיטה לא יכולתי לנשום.כאבים בבטן עליונה כאבים בבית החזה הלכתי למיון עשו בדיקת דם אמרו לי שהכל תקין ובבדיקת האולטראסונד אמרו לי שיש לי שחלות גדולות מאוד. שחררו אותי אבל אני עדיין עם כאבים רק כשאני שוכבת על הגב עדיין לא ישנתי. כי מפסיקה לנשום אם אני שוכבת בבקשה תעזרו לי מה הולך איתי האם עם כל זה לא יבצעו לי החזרת עוברים למרות שיש לי כאבים בבטן תחתונה אבל כאב שנסבל ורציתי לציין ששאבו לי 17 ביצים

לקריאה נוספת והעמקה

סביר להניח שאלו תופעות של הגירוי השחלתי והשאיבה. צפוי שתרגישי בהדרגה הרבה יותר טוב.

מנהל פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית