רמת אסטרדיול בשלב לוטאלי, לאחר IUI

דיון מתוך פורום  פריון האישה והפריה חוץ גופית

17/07/2013 | 17:32 | מאת: מ.ז.

שלום. ביצעתי החודש IUI לאחר טיפול בגונדוטרופינים (מנופור) ואוביטרל. יום קיבלתי בדיקת בטא שלילית, ביחד עם ערכי אסטרדיול >70. מה המשמעות של ערכים נמוכים כל כך בשלב זה של המחזור? מה ההשפעה על המחזור הבא? תודה

לקריאה נוספת והעמקה

אין משמעות ואין השפעה על המחזור הבא.

מנהל פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית