אולטרה סאונד שלושה שבועות וקצת לאחר החזרת עוברים

דיון מתוך פורום  פריון האישה והפריה חוץ גופית

17/07/2013 | 15:56 | מאת: אפרת

שלום רב פרופ' זיידמן, ב-30 ליוני עברתי החזרת עוברים, ב-14 ליולי בבדיקת בטא התבשרתי לשמחתי שאני אכן בהריון! ב-16 ליולי הבטא הכפיל את עצמו וקצת יותר אפילו. שאלתי היא: נתבקשתי לעשות בדיקת אולטרסאונד ב-23 ליולי בבוקר. האם זה לא מוקדם מידי? מה בעצם ניתן לראות שלושה שבועות ויומיים אחרי ההחזרה? תודה רבה מראש, אפרת

לקריאה נוספת והעמקה

לעתים ניתן לראות שק היריון ברחם וכך לשלול היריון חוץ רחמי. מקובל באמת להמתין קצת יותר על מנת שניתן יהיה לראות כבר דופק עוברי.

מנהל פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית