תרומת ביציות

דיון מתוך פורום  פריון האישה והפריה חוץ גופית

16/07/2013 | 16:57 | מאת: H.

שלום רב, במידה ואני מעוניינת לתרום ביציות - מה הם הם השלבים? לאיפה אני צריכה לפנות? תודה

לקריאה נוספת והעמקה

את צריכה לפנות לאחת מיחידות ה- IVF שפועלות בישראל.

מנהל פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית