שאלה ...
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, אני בת 28. לפני כ-10 שנים אובחנתי כבעלת שחלות פוליציסטיות בבדיקת אולטראסאונד, לאחר שהמחזור איחר לי בחודש (עד אז היה סדיר במשך 6 שנים) .מאז נטלתי גלולות 10 שנים. כעת זה החודש השני שאני מנסה להיכנס להריון . (קיבלתי מחזור באיחור של שבוע לאחר החודש הראשון) להלן תוצאות בדיקות דם שעשיתי(ביום השני למחזור): TSH 2.32 LH 2.4 PROLACTIN 104 קטן מ-100 ESTRADIOL PROGESTERONE 2.5 FSH 8.4 אפשר לדעת מה התוצאות אומרות? האם הFSH תקין לגילי? האם ניתן לדעת משהו מהתוצאות באשר לתפקוד השחלות? תודה רבה רוני