שאלה ...

דיון מתוך פורום  פריון האישה והפריה חוץ גופית

16/07/2013 | 16:37 | מאת: רוני

שלום, אני בת 28. לפני כ-10 שנים אובחנתי כבעלת שחלות פוליציסטיות בבדיקת אולטראסאונד, לאחר שהמחזור איחר לי בחודש (עד אז היה סדיר במשך 6 שנים) .מאז נטלתי גלולות 10 שנים. כעת זה החודש השני שאני מנסה להיכנס להריון . (קיבלתי מחזור באיחור של שבוע לאחר החודש הראשון) להלן תוצאות בדיקות דם שעשיתי(ביום השני למחזור): TSH 2.32 LH 2.4 PROLACTIN 104 קטן מ-100 ESTRADIOL PROGESTERONE 2.5 FSH 8.4 אפשר לדעת מה התוצאות אומרות? האם הFSH תקין לגילי? האם ניתן לדעת משהו מהתוצאות באשר לתפקוד השחלות? תודה רבה רוני

לקריאה נוספת והעמקה

ה FSH תקין לגילך וסביר להניח שתפקוד השחלות תקין.

מנהל פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית