התחלת טיפול והרגשה נוראית
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
בוקר טוב פרופסור שאלתי היא כזאת.. התחלתי טיפול של הזרקות דקפפטיל כבר שבוע שני אני ב3-4 ימים אחרונים מרגישה פשוט זוועה במיוחד בערבים חיוורת מאוד מרגישה שאני מתעלפת אין לי כוח בגוף בחילות איומות שאני לא מצליחה להכניס כלום לפה לא אכלתי כבר 3 ימים.. הכול עושה לי רע!!! יש לציין שאני במחזור השאלה שלי היא אם זה נורמלי או שזה לא קשור לזריקות?
לקריאה נוספת והעמקה
זו לא תופעה מוכרת של התרופות שאת מקבלת. כדאי להתיעץ עם הרופא המטפל אולי את סובל מחרדה או מבעיה רפואית אחרת.
(מספר מקשר)
וסליחה על הבורות אבל מה הקשר לחרדה? במה זה מתבטא?