בדיקת מי שפיר
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום פרופ' בת 39, ללא ילדים. הריון ראשון מתורם. חוששת מאוד לעשות מי שפיר. סקר ביוכימי 1 משוקלל מראה שסיכון לדאון: 1:4400 וטריזומיה 18 :1:10000 . גם השקיפות תקינה: NT:1.3 CRL:57.5 . טרם עשיתי חלבון טרימסטר 2 . מה הטווח או הנורמה שצריכה להתקבל בבדיקה השנייה והאם היית ממליץ על בדיקות נוספות לשלילת מומים. אני חוששת לעשות מי שפיר מחשש לאבד את מה שכבר השגתי ולא בקלות. אודה מאוד לעצתך המלומדת
ישנה היום בדיקת סקר שיכולה לשלול כמעט בודאות תסמונת דאון. היא יקרה, אבל אמינה מאד. תקראי ב: http://www.fugene.co.il/%D7%91%D7%93%D7%99%D7%A7%D7%AA-%D7%93%D7%9D-%D7%94%D7%90%D7%9D-%D7%9C%D7%92%D7%99%D7%9C%D7%95%D7%99-%D7%AA%D7%A1%D7%9E%D7%95%D7%A0%D7%AA-%D7%93%D7%90%D7%95%D7%9F.html http://blood-test-instead-of-amniocentesis.co.il/?page_id=14