תום טיפולים בגלל הגיל
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
מכיוון שלא יהיה עוד טיפול (אחרי כ-3-4 בסיס טבעי מודיפייד), ואין צורך לשלול ציסטות שיפריעו לטיפול הבא, באם יהיו כאלו... האם יש צורך ללכת לא.ס. נוסף לוודא שהכל "נקי" ובאיזה יום רצוי? לא הונחיתי כלל לגשת. אך האם יש מקום לבדוק א.ס. נוסף? או איך מסיימים טיפולים? בודקים משהו? כי פשוט חזרתי לשיגרה. ואם יש דבר שיכול לסכן ת. ביצית, עקב הזרקת מנופור + צטרוטייד כיומיים שלושה לפני האוביטרל? חסימה כלשהי? (קיבלתי מחזור 1 אחרי גיל 45 וסיום הטיפולים). היום אני ביום 11 למחזור.
לקריאה נוספת והעמקה