שבועיים אחרי החזרה
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
1.אני שבועיים אחרי החזרה אבל שבוע לאחר זריקת פרגניל.אם אעשה בדיקת דם היום התוצאה תהייה אמינה או שכדאי לחכות שבועיים מהזריקה האחרונה? 2.למה נותנים ככ הרבה זריקות פרגניל? קיבלתי ביום ההחזרה..ושלושה ימים אחרי ההחזרה.ואז עוד אחת שבוע אחרי החזרה. תודה רבה פרופסור זיידמן ה מ ד ה י ם !
לקריאה נוספת והעמקה
1. אם תעשי בדיקת בטא ותחזרי על כך כעבור יומיים, ללא הזרקה נוספת של פרגניל, תדעי האם ההיריון תקין לפי קצב עלית הבטא. 2. בד"כ הפרגניל ניתן במטרה לתמוך בגופיף הצהוב ויש מי שסבור שאולי אפילו בתהליך ההשרשה עצמו.
(מספר מקשר)
שזה תומך בהשרשה??