בהמשך לשאלה - משהו מוזר
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום שאלתי כאן אתמול על זמן ביוץ השאלה הייתה: שלום אני ביום ה 15 למחזור. אתמול בוצעו בדיקות הורמונים+ US תוצאות: אסטרידול 2015 פרוגסטרון 2.6 ב US שחלה ימנית זקיקים קטנים שחלה שמאלית זקיק 23*14 עובי רירית 9.3 היום שוב בוצעו אסטרידול 1249 פרוגסטרון 4.5 ב US זקיק 23*15 עובי רירית 9.3 *בהמשך לשאלה זו - היום אני ביום ה 16 למחזור, ביצעתי שוב US ובדיקות הורמונים. האם כבר בייצתי? אין כבר טעם לנסות לקיים יחסים? כי אתמול טבלתי רק בערב, הייתי רק בערב עם בעלי. התוצאות - אסטרידול 238 פרוגסטרון 5.7 US= עובי רירית 10 נצפה הד קו האמצע שחלה ימנית זקיקים קטנים שחלה שמאלית - מכילה ממצא עכור עם זרימה מעגלית סביבו בגודל 14*12 מ"מ CL? +זקיקים קטנים. אשמח לעזרה...