צילום רחם
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום פרופ', אני בת 42 ובטיפולי פוריות, עדיין בהזרעות. מחר יש לי צילום רחם וקראתי עכשיו שאסור לבצע את הצילום עם דלקת אגנית. אני סובלת מזה כשנה מכאבי בטן תחתונה בצד ימין, שעדיין לא נמצא מקורם. הכאבים ממוקדים באיזור הרחם, מבחינת מיקום. הם לא מופיעים לפני מחזור, או בתחילתו, והם לא קבועים. בדיקות אולטראסאונד רבות לא מצאו בעיה גניקולוגית, רופא הנשים מרגיע אותי כל הזמן שהבעיה אינה באיברי הרבייה. היום התחילו לי שוב אותם כאבים, ואני חוששת שזו דלקת אגנית לא מאובחנת. אף רופא לא העלה את האפשרות הזאת במהלך הבדיקות, הייתי אצל כירורג, עשיתי אולטראסאונד בטן, ונכון להיום אין אבחנה. כמובן שאינני רוצה לדחות את הצילום, כי אני לא רוצה להפסיד חודש טיפול. מה דעתך?