טיפול פוריות לאחר נקב ברחם
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, בת 29. שחלות פוליציסטיות. הריון ראשון טבעי ולידה תקינה. הריון שני טבעי, לאחר שנה של ניסיונות, הסתיים בהפלה- עובר ללא דופק בשבוע 12. במהלך הגרידה נגרם לי נקב קטן ברחם וגם נותרה שארית. עברתי היסטורוסקופיה ניתוחית להוצאת שארית. המנתח לא תפר את הנקב כי לטענתו זה היה מאוד קטן ולא היה צורך וזה התאחה לבד. (נבדק גם חודש לאחר מכן בהיסטרוסקופיה אבחנתית). אני רוצה לנסות להירות שוב, אך מתקשה לאתר ביוץ מאחר והווסת לא סדירה. האם זה בסדר במצבי להתחיל טיפולי פוריות, שבהם יש סיכוי לריבוי עיבורים? האם יש יותר סכנה בגלל הנקב שהיה ברחם? אשמח לעצתכם.
לקריאה נוספת והעמקה