השבחה והזרעה
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב ותודה מראש על התשובה ! החודש עברתי הזרעה ראשונה יש לי ילדה בת 4 וחצי גם מהזרעה שניה שהצליחה מנסים כבר שנתיים ללא הצלחה נתוני ההזרעה הם : לאחר ביצוע GRADIENT ריכוז - כפול 10 בחזקת 6 ML תנועה % סה"כ תאי זרע בתנועה - כפול 10 בחזקת 6 לאחר ביצוע -SWIM UP ריכוז - 24 ML כפול 10 תנועה -92% סה"כ תאי זרע בתנועה 11כפול 10 נפח - 0.5 מקווה שהצלחתי לכתוב נכון שאלתי האים הנתונים טובים ויש סיכוי להשיג הריון ? ולפני ההזרעה בדיקם דם התוצאות היו ESTRADIOL 985 PROGESTERON 1.7 יום שני הזרקתי אוביטרל בשעה 22:00 בלילה ויום רביעי בוצעה ההזרעה אשמח לתשובתך תודה מראש וסליחה על אורך השאלה ! וביום ה 21 למחזור ESTRADIOL (E-2) 619 pmol/L PROGESTERONE 46.4 nmol/L האים יש לי סיכוי להריון אני מיואשת !!