אל וסת
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, אני בת 30, הפסקתי נטילת גלולות במטרה להיכנס להריון לאחר 8 שנים רצופות, לפני הגלולות המחזור היה סדיר. וסת אחרונה לאחר נטילת חפיסה אחרונה של גלולות ב18.3, מאז לא קיבלתי וסת. לפני כחודש וחצי בבדיקה אצל רופא נשים נצפתה רירית דקה מאוד ללא כל פעילות. אתמול בביקרת חוזרת אצל רופא נשים נצפתה רירית בעובי 0.5 וניתנו כדורי דופסטון לקבלת מחזור. האם יש סיכוי שהתחלתי לבייץ באופן עצמוני? האם יש צורך בטיפול לגירוי שחלתי או שהכדורים שניתנו יגרמו לביוץ לאחר המחזור הבא?
לקריאה נוספת והעמקה
לא ראיתי סימנים ברורים לביוץ עצמוני, אבל את יכולה לעשות לאחר המחזור מעקב זקיקים.
(מספר מקשר)