דחוף גירוי יתר שחלתי
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
היי עברתי שאיבה ב 24/6 שאבו לי 22 ביציות ונוצר לי גירוי יתר שחלתי כאבים בבטן תפיחות כאבים בזמן ישיבה אי נוחות במתן שתן מעט שלשולים כל אלו ליוו אותי עד אתמול בלילה אפילו כאבי ראש. אהה וב3 ימים אחרי השאיבה ב 27/6 הוחזרו לי 3 עוברים. היום בבוקר קמתי ללא כאבים יותר התפיחות בבטן ירדה משמעותית האם זה אומר שהטיפול נכשל? כי קראתי שאם נקלטים אז התופעות מחמירות .... במיוחד עכשיו אני מרגישה שבטח אין סיכוי לאחר שנודע לי שמתוך 11 עוברים שגידלו לבלסטוציסטים שרד רק עובר 1 ואותו הקפיאו. אשמח לדעת מהי דעתכם בנושא? אין צורך להיזהר בתשובה. מודה לכם מקרב לב!!!
לקריאה נוספת והעמקה