שאיבת ציסטות שחלתיות בזמן טיפולי פוריות

דיון מתוך פורום  פריון האישה והפריה חוץ גופית

30/06/2013 | 10:02 | מאת: רבקה

פרופ' זיידמן שלום אני נמצאת בתחילתו של טיפול ivf כרגע אני מזריקה רק דקהפפטיל מזה 3 שבועות. מכיוון שיש לי ציסטות בשחלות שוקלים לשאוב אותן דרך הנרתיק שאלותיי: 1. האם זוהי הדרך היחידה להסירן? 2. מהם הסיכונים של הליך כזה? 3. האם יכול להיות שהציסטות הן הגורם לאי הפריון? אודה לתשובתך המהירה

לקריאה נוספת והעמקה

זו הדרך הפשוטה ביותר לנקז את הציסטה. הפעולה עלולה לזהם את הציסטה (נדיר). הציסטות הן לא הגורם לאי הפריון.

מנהל פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית