הריון לאחר טיפול איקקלומין וזריקת אוביטרל
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב, בתאריך 22.6.13 הזרקתי אוביטרל לאחר שהרופא ראה באולטרא סאונד ביצית. בתאריכים 23-34/6/2013 בהנחיית הרופא קיימתי יחסי מין. היום (27.6.13) יום 10 לאחר הביוץ ביצעתי בדיקת דם והתוצאה 5. 1. האם זה הריון? 2. במידה וזה שלילי האם עוד יש סיכוי שאני בהריון? 3. כדאי לבצע בדיקה חוזרת? 4. מתי אני אמורה לקבל ווסת? תודה
לקריאה נוספת והעמקה
1. לא. 2. לא סביר, אבל אולי מאחר והתאריכים שציינת לא הגיוניים (איך חלפו כבר 10 ימים מ- 22.6?!). 3. אם לא תקבלי ווסת בימים הקרובים. 4. בימים הקרובים.
(מספר מקשר)