פרופיל הורמונלי שונה בכל חודש
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב פרופ' זיידמן ותודה על כךשאתה מקדיש מזמנך. 1. האם הגיוני שבכל חודש פרופיל הורמונלי שנעשה ביום ה-3 למחזור נותן תוצאות שונות וקיצוניות (חודש אחד fsh 7.5, חודש אחר fsh 16.6). לא הבנתי האם פרופיל הורמונלי מעיד על החודש שעומד לבוא או שהוא אמור להעיד בכלליות על המצב (ואם כך, איך יכול להיות תוצאות כ"כ שונות?) 2. האם יש הבדל בהשפעת מנוגון בין אם הוא מוזרק לבטן ובין אם הוא מוזרק לישבן? (חוץ מתופעות לוואי של אדמומיות שלא אמורות להופיע בהזרקה לישבן). תודה מראש.
1. זו אכן בדיקה לא כל כך מדויקת, שמרמזת באופן כללי על המצב. בדיקת AMH אמינה יותר ופחות מושפעת מתנודות חודשיות. 2 כן, הספיגה טובה יותר בבטן, ואם יש אדמומיות מקומית עדיף להשתמש במנופיור.