דימומים לאחר היסטרוסקופיה ניתוחית
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
פרופ' זיידמן שלום, ב-26.5 קבלתי וסת אחרונה (כעבור 25 ימים מהוסת הקודמת). ב-10.6 עברתי היסטרוסקופיה ניתוחית להסרת פוליפ, וכמובן שמיד לאחר הניתוח היו לי דימומים חזקים, אך הם כמעט פסקו לחלוטין כעבור יום ולאחר מכן היו לי הפרשות. במהלך השבוע האחרון היו לי מעט כתמים חומים בעיקר בניגוב, אך ביומיים האחרונים יש לי מעין דימום קל בצבע חום-שחור גם כן בעיקר בניגוב, אך מעט גם על התחבושת. השאלה היא איך לפרש את הדימומים ביומיים האחרונים? האם מדובר בתחילת וסת? (חשוב לי לדעת מכיוון שאני צריכה להתחיל החודש בפרוטוקול ארוך, ולכן חשוב לי לדעת ממתי להתחיל לספור 21 ימים) האם מומלץ לעשות מחר בדיקות דם? צריך לעשות גם א.ס.? תודה-רבה וסופ"ש נעים.
אם יש לך ספק לגבי הווסת, הרי שבדיקת דם וא.ס. אכן יכולים לסייע לרופא לקבוע זאת.